top of page

כדאי לדעת

מבזקוני תרבות בקטנה

אוליביה רודריגו היא אשת השנה במוזיקה של מגזין בילבורד

מערכת אג'נדה

4 בפבר׳ 2022


הזמרת-יוצרת בת ה-18 אוליביה רודריגו - שאחראית בין היתר על הסינגל שובר השיאים "רשיון נהיגה" - תחתום את שנת הפריצה האפית שלה בתואר "אשת השנה" של מגזין המוזיקה "בילבורד" לשנת 2022. כך הוכרז היום (שישי 4.2) על ידי עורכי המגזין. רודריגו תזכה בכבוד במהלך המופע השנתי "נשים במוזיקה", שיתקיים ב-2 במרץ בתיאטרון YouTube בהוליווד פארק שבאינגלווד, קליפורניה.

רודריגו, שהיתה מוכרת בעיקר כשחקנית בסדרות כמו "ביזארדבארק" ו"היי סקול מיוזיקל" של דיסני, פרצה במאי 2021 עם "Sour", אלבום הבכורה שלה באורך מלא. האלבום, שקיבל תגובות נלהבות הן על ידי מבקרי המוזיקה והן על ידי הקהל, זכה בתואר אלבום השנה של 2021 על ידי מגזין ה"רולינג סטון", הוכרז כאחד האלבומים הטובים ביותר של 2021 על ידי ה"ניו יורק טיימס", וזכה בשלל מועמדויות ופרסים נוספים. רודירגו גם אוחזת השנה בלא פחות מאשר שבע מועמדויות לטקס פרסי הגראמי, ארבע מתוכן בקטגוריות החשובות: אלבום השנה, שיר השנה, סינגל השנה והאמן החדש הטוב ביותר. בינתיים הספיקה גם לקטוף את פרס האמן החדש הטוב ביותר בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית שנערך בנובמבר האחרון.

"Sour" הוא אלבום הבכורה הנשי המואזן ביותר מאז ומעולם בשירותי הסטרימינג בארצות הברית, וכבש את שיא ההאזנות של ספוטיפיי לאמנית במהלך השבוע הראשון ליציאתו, עם למעלה מ-385 מיליון האזנות. באופן יוצא דופן, כל 11 הרצועות של האלבום כבשו את רשימת הטופ 30 של מצעד ה-"Billboard's Hot 100", מה שהופך את רודריגו לאמנית האשה הראשונה - והרביעית בסך הכל - ש-11 שירים או יותר שלה נמצאים בו זמנית ב-30 המקומות הראשונים של המצעד.

אירוע "נשים במוזיקה" הוקם בשנת 2007 על מנת "להוקיר ולהכיר ביוצרות והכוכבות העולות של עולם המוזיקה, המפיקות והמנהלות, על תרומתן לתעשיית המוזיקה והקהילה". בין הנשים שזכו בעבר ניתן למצוא שמות כמו טיילור סוויפט (שזכתה פעמיים, ובפרס אשת העשור), קארדי בי, בילי אייליש, אריאנה גרנדה, סלינה גומז, מדונה וליידי גאגא.

את המופע השנה תארח סיארה, אשת השנה לשנת 2009, כאשר לראשונה אי פעם כרטיסים לאירוע יהיו זמינים לקהל הרחב.

Hit-Run-Season-2.jpeg

אם אתם בסביבה, כרטיסים למופע ניתן להשיג כאן.

bottom of page