top of page

כדאי לדעת

מבזקוני תרבות בקטנה

אד שירן ו-BTS הם הזוכים הגדולים בטקס ה-EMA. נועה קירל היא הזוכה הישראלית

מערכת אג'נדה

15 בנוב׳ 2021

טקס פרסי המוזיקה השנתי של MTV אירופה נערך הלילה בבודפשט, הונגריה, בדגש על שוויון חברתי וקידום הקהילה הלהט"בית, וכלל שלל הופעות של גדולי האמנים כמו אד שירן, מאלומה, וואן ריפבליק וזוכי האירווזיון.

הזוכים הגדולים של הטקס - שוהעבר בשידור חי בלמעלה מ-180 מדינות - הם חברי הרכב הקיי-פופ BTS, שזכו בפרסי הרכב השנה, צבא המעריצים הטוב ביותר, מופע הקיי-פופ הטוב ביותר, ומופע הפופ הטוב של השנה. אד שירן קטף את פרסי אמן השנה ושיר השנה על "Bad Habits". טיילור סוויפט זכתה בפרס האמן האמריקאי ומאלומה בלטיני. ג'סטין ביבר, שהיה מועמד ל-8 פרסים, לא זכה אף לא באחד.

זוכים בולטים נוספטים: קליפ השנה: ליל נאס איקס - מונטרו; שת"פ השנה: דוג'ה קאו וסזה – Kiss Me More; האמן החדש הטוב ביותר: סוויטי; האמן האלקטרוני: דיוויד גואטה; אמן הרוק: מנסקין; האמן האלטרנטיבי: יאנגבלאד; אמן ההפ הופ: ניקי מינאז'; קליפ למען למטרה טובה: בילי אייליש – Your Power

בטקס המקדים, זכתה נועה קירל בפרס "המופע הישראלי הטוב ביותר", כשהיא גוברת על עדן דרסו, יסמין מועלם, עדן בן זקן ונגה ארז. זו הפעם הרביעית שקירל זוכה בפרס, ובכך היא שומרת על התואר שיאנית הזכיות בקטגוריית הפרס הישראלי בטקס, שבו היא אוחזת משנה שעברה.

Hit-Run-Season-2.jpeg
bottom of page