top of page

כדאי לדעת

מבזקוני תרבות בקטנה

גל גדות תככב בעיבוד ל"לתפוס גנב" של אלפרד היצ'קוק

מערכת אג'נדה

11 בינו׳ 2022

נראה כי לאחרונה גל גדות מופיעה בכל מקום. אחרי שכבשה את נטפליקס לצד ריאן ריינולדס ודוויין דה-רוק ג'ונסון עם "הודעה אדומה", בקרוב (ב-10.2 ליתר דיוק) נוכל לצפות בה ב"מוות על הנילוס", עיבוד לספרה של אגאתה כריסטי בבימויו של קנת בראנה. כמו כן, מעבר לפרק נוסף בסדרת "וונדר-וומן", גדות עתידה לגלם את המלכה המרושעת ברימייק הלייב-אקשן של דיסני ל"שלגייה" לצידה של רייצ'ל זגלר ("סיפור הפרברים").

היום (שלישי) פורסם כי גל גדות עתידה לככב בעיבוד מחודש לקלאסיקה של אמן סרטי המתח הבריטי אלפרד היצ'קוק "לתפוס גנב" מ-1955. גדות אמורה להיכנס לנעליה של גרייס קלי, אחת מהכוכבות הגדולות ביותר בתולדות הקולנוע האמריקאי, שבו שיתפה פעולה עם קרי גרנט. העיבוד המחודש נמצא כרגע בשלבי פיתוח, ועוד אין פרטים על מי עתיד לגלם את "החתול", הלא הוא שודד היהלומים השרמנטי בגילומו של גרנט.

על עיבוד התסריט המחודש אמונה איילין ג'ונס, הידועה בעיקר בזכות הסדרה "הבן האובד" של רשת פוקס, שככל הנראה תעדכן את העלילה לתקופה הנוכחית לטובת צופי הקולנוע שאינם מכירים את "פסיכו", "ורטיגו" או "הציפורים". על הרימייק אחראים בין היתר אולפני פרמאונט, מי שעומדים גם מאחורי הסרט המקורי, וחברת ההפקות Pilot Wave של גדות ובן זוגה ירון ורסנו, בשיתוף מפיק "מהיר ועצבני" ניל מוריץ. עוד לא נמסרו פרטים לגבי המועמדים לביים את העיבוד המחודש.

צילום מסך (יוטיוב): "לתפוס גנב", 1955

Hit-Run-Season-2.jpeg
bottom of page