top of page

כדאי לדעת

מבזקוני תרבות בקטנה

דיסני פלוס יגיע בקיץ לישראל

מערכת אג'נדה

26 בינו׳ 2022

שירות הסטרימינג הבינלאומי של "דיסני פלוס" יושק בישראל בקיץ הקרוב, כך מסרה הבוקר (רביעי) חברת דיסני בהודעה לעיתונות. ההשקה בישראל תתבצע במסגרת התרחבות מתוכננת ב-11 אזורים נוספים, וב-42 מדינות חדשות. בכך מצטרפת דיסני לנטפליקס - שביססה מעמד איתן ופופולריות רבה בשוק המקומי - ולאמזון פריים ואפל TV שכבר זמינות כאן.

שירות הסטרימינג של דיסני מציע ספריה עשירה בתכנים מכל הסוגים. בין השאר תוכן מקורי, כולל גישה ישירה ובלעדית לתכנים ייחודיים וחדשים, אלפי פרקים של סדרות וסרטים - קלאסיים וחדשים, תכנים מבית האולפנים פיקסאר, מארוול ופוקס המאה ה-20, ערוצים פופולריים כמו נשיונל ג'יאוגרפיק וערוץ הבידור סטאר, תכני "מלחמת הכוכבים", ועוד. התכנים יהיו ללא פרסומות, ומלווים בתרגום לעברית.

בשל זרועות התמנון של החברה, המיזוגים והרכישות המסיביות, התכנים של דיסני פלוס משלבים קלאסיקות, הפקות מקור חדשות ותכנים נוספים אחרים. כך למשל הצופים יוכלו לבחור בין קלאסיקות חד פעמיות כמו "שלגיה", "אלאדין", "היפה והחיה" ללהיטים העכשוויים "וונדהויז'ן" ו"המנדלוריאן" ותכני מארוול; בין סרטים סטייל "שכחו אותי בבית", "אוואטר", "גברת דאוטפייר" ו"עידן הקרח" ועד סרטים עכשוויים יותר כמו "מלך האריות", "לשבור את הקרח", "מואנה", "פלונטר", וכמובן חידושי הלייב אקשן האחרונים. מלבד סדרות הלהיט המקוריות החדשות, מנעד הקלאסיקה והנוסטלגיה יכיל סדרות כמו "האנטומיה של גריי", "עקרות בית נואשות", "אבודים", "תיקים באפלה", "24", "באפי קוטלת הערפדים", "משפחת סימפסון", "מלקולם באמצע" ועוד.

עוד תכנים שבהם יהיה ניתן לצפות: "נמלטים,, "סקראבס", "אבא אמריקאי", "איך פגשתי את אמא", "איש משפחה", "היי סקול מיוזיקל", "משפחה מודרנית", "קוגר טאון", "פיוצ'רמה", "סקנדל", ועוד.

לדיסני פלוס, המתחרה הגדולה והישירה של נטפליקס, יש כיום כ-118 מיליון מנויים (לעומת 222 מיליון של נטפליקס), וההערכה היא, כי היא תעבור אותה בארבע-חמש השנים הקרובות. שתי החברות משקיעות בתוכן מקורי מיליארדי דולרים בשנה, מה שאומר שצפוי לנו קרב ענקים על זמן המסך שלנו.

המחירים ככל הנראה ינועו בסביבות 40-35 ש"ח לחודש.

Hit-Run-Season-2.jpeg
bottom of page