top of page

כדאי לדעת

מבזקוני תרבות בקטנה

הסדרה "המפקדת" היא הזוכה הגדולה בטקס פרסי הטלוויזיה 2021

מערכת אג'נדה

24 במרץ 2022

בשעות הבוקר המאוחרות, נערך היום (חמישי) בסינמה סיטי גלילות טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2021. הזוכה הגדולה היא הסדרה "המפקדת" של כאן 11, שקטפה לא פחות מ-10 פרסים, ביניהם סדרת הדרמה הקומית הטובה ביותר, שחקנית ראשית בסדרה קומית (אלונה סער) ושחקנית המשנה (מיה לנדסמן), עטרה פריש זכתה בפרס הבימוי, ויחד עם ניר ברגר גם בפרס התסריט לסדרה קומית.

נציגה מכובדת נוספת של כאן 11 היא הסדרה "עלומים", שקטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, הבימוי (תאופיק אבו-ואיל) ופרס השחקן הראשי בסדרת דרמה (אמיר טסלר). החבורה של "זהו זה" - שכוללת את אבי קושניר, גידי גוב, דב גליקמן, מוני מושונוב ושלמה בראבא - זכתה בפרס מפעל חיים. "קופה ראשית" היא הסדרה הקומית הטובה ביותר. רגע עצוב ומרגש במיוחד נרשם כשאמו של גיא בלילה ז"ל, יוצר הסדרה "בני אור" של yes שקטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, עלתה לקבל בשמו את פרס הנתסריט הטוב ביותר לסדרת דרמה.

בין שאר הזוכים: דאנה איבגי זכתה בפרס השחקנית הראשית בסדרת דרמה על תפקידה ב"מעילה", "מצב נפשי" היא סדרת התעודה הטובה ביותר; אמיר שורוש ודב נבון ("קופה ראשית") זכו בפרס שחקן ראשי ושחקן המשנה בסדרה קומית בהתאמה; "ארץ נהדרת" היא תוכנית הסאטירה והמערכונים הטובה ביותר; "מהצד השני עם גיא זהר" היא תוכנית האקטוליה הטובה ביותר; "פגישה עם רוני קובן" היא תוכנית האירוח והראיונות הטובה ביותר, ו"סוכן תרבות" היא תוכנית התרבות והפנאי הטובה ביותר. "שיטת אשכנזי" היא תוכנית הבידור הטובה ביותר, "עובדה" קטפה את פרס תוכנית התחקירים, "חתונה ממבט ראשון" בפרס תוכנית הדוקו-ריאליטי ו"בואו לאכול איתי" היא הזוכה בפרס תוכנית הריאליטי.

Hit-Run-Season-2.jpeg

הטקס יועבר בשידור ערוך ומוקלט הערב, חמישי 24.3, ב-21:15 בכאן 11

bottom of page